hata skånetrafiken!!

Jag hatar skånetrafiken jätte mycket!!!

Idag skulle jag resa hem med buss från baby.
Jag åkte till Malmö och tog 144an in till anderslöv, och när vi hade kört förbi jägesro
så ropar chaffören och frågar om någon ska FÖRBI anderslöv och jag säger lite högt -" jag ska till södra virestad"
och då för man ett svar "ja denna buss kommer bara stanna i anderslöv, men min chef ska ringa senare så kan jag kolla hur vi ska göra".
skönt tänkte jag, när vi kommer till anderslöv så gick jag fram och frågade hur allting blir,
Och så får man ett svar "ja, vi kan inte köra längre, så du får gå av här, tyvärr"
jag blev jätte arg och sa lite högt "men herregud, hur ska jag kunna ta mig hem nudå? Båda föräldrarna jobbar och ena jobbar i malmö, ingen kan hämta mig..." Då blev han lite irritera och sa" vi kan inte göra mer, tyvärr.
Då får du åka tillbaka in till malmö".
Då blev jag ännu argare och sa "va fan ska jag göra i malmö hade du tänkt?, jävla idiot"
så klev jag av... och stod där..
och nu tänkte jag?

Det var bara att ringa till mamma och fixa, tur att hennes arbetskamrat kunde köra hem mig.
Oh, om jag hade haft körkort så hade jag aldrig satt min fot igen på skånetrafiken igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0