Backe home!

and the party is off, baby och jag kom hem nyss nästan från festen!
Mycket godmat, gott sällskap! Och jag träffade världens sötaste vovve - i'm in love.
20år fyllde andreas så det är bara att säga grattis grattis.
Nu ska vi gå och lägga oss, sedan upp imorgon för att gå ut i stallet, har inte varit hos mina kor på 2veckor!
så ska bli härligt att gå ut dit imorgon höhö.






Har kommet flera samtal och mail ang Diva,
känns både tråkigt och tungt över detta.
Funderar fortfarande om detta är verkligen de rätta jag gör?
Om jag säljer henne kommer jag aldrig få tillbaka henne, hon är hela mitt liv.
Men jag måste sluta tänka på mig själv, & bara fokusera på henne bara.
- vad som är hennes bästa.♥

Jag älskar dig, 050715.
du har satt dina spår i mitt hjärta.♥


(bilden tagen ur blocket)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0