att ha någon nära..

att ha någon nära en tycker jag är viktigt, speciellt en pojkvän.
alla förhållande är som en bariodalbana, upp&ner hela tiden..
Hur bra kan man egentligen ha om man inte bråkar?
Variation är bra i ett förhållande, man lär sig att älska det man hatar.. om ni förstår mig?

jag har alltid varit beroende av människor, jag måste alltid ha någon vid min sida,
annars känner jag mig svag, bortglömd,ensam..
Det är inte lätt att vara i ett förhållande iheller, inte alls.
men livet ska väl inte vara så enkelt  alltid? hur roligt hade det varit.. att livet skulle ha varit enkelt?

Jag o Johan vi bråkar, inte så att vi tar dö på varandra, men i vissa ställen kunde vi ha blivet bättre på,
mycket bättre!
Som ex, vi löser aldri våra problem förrens det kommer fler, vi bygger på nya problem hela tiden, till sist orkar vi inte mer.. då går allt åt helt fel håll.
Men nån timme efter allt har lugnat sig så reder vi upp allting, det mesta förstås. .

Jag är rädd att förlora den man älskar, speciellt en pojkvän, han delar man allt med.
känslor, glädje,sorgen, lyckan, kärleken, stunderna..Det är så mycket man delar med en pojkvän som man inte delar med någon annan.

Jag måste ha någon nära mig, annars blir jag helt vilsen och vet inte rikigt vart jag står..

Jag hoppas att jag delar alla stunderna med min pojkvän. Sorgen blir inte lika stor om man är två, lyckan blir dubbelt så stor.

Jag kan verkligen hata honom ibland, men ändå älskar jag honom så mycket.
Vare sig vi kommer leva tillsammans eller gå skiljda vägar kommer han alltid ha en plats djupt in i mitt hjärta, han är min första största kärlek, så kommer det alltid att vara.

Han och jag har delat så många minnen, stunderna, sorgerna, glädjena har vi delat.
vi har delat så mycket så man kommer förknippa många stunderna med honom, det är jag glad över.

jag vill ta vara på varje sekund med min pojkvän, både dåliga o dom bra.
jag älskar dig johan ingvarsson♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0