30 Dec!

ojoj, dåligt av mig att inte har skrivet ;)
Men är väl ändå inte så många som läser här kan jag tro.

Har ju bara denna för att skriva av mig, som idag.



Har så mycket att säga dig, men inte ett ord får jag ut.
Kan du inse att jag älskar dig ändå du säger såna ord?
ändå du använder den hatade blicken mot mig, så älskar jag dig.
jag älskar dig på alla sätt, jag älskar dig samtidigt jag hatar dig.
Ibland är mina känslor överbubblade så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

jag funderar jävligt mycket över allting, gör jag verkligen rätt ?
eller kommer jag ångra mig senare i livet.. ?

jag kommer självklart ångra mig, varje sekund, varje minut, varje natt kommer jag gråta mig till söms,
men jag hoppas att du finns där för mig.. Just nu finns du inte här alls, det är bara du du du du.
Jag kanske inte är den bästa, inte den snällaste, säger mycket innan jag tänker efter ja.
Men du måste väl ändå älska mig för den jag är?

Sanningen svider.

Jag orkar inte mer, inte nu, inte senare, kanske imorgon vi får väl se.

Nu ska jag sätta på film o snyfta lite.
för idag är det ingen bra dag.

Kommentarer
Postat av: mAMSEN

Finns här för dig i varenda sekund men du skäller på mig när jag kommer in till dej, varför? Älskar dej alltid, för evigt, varenda sekund, du/ni är mitt allt, det är för er jag lever - ni mina barn är det bästa som finns!!!

2009-12-30 @ 21:40:06
Postat av: Sanra

LOVE YOU

2010-01-10 @ 16:10:21
URL: http://sanrahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0