24 Dec - God jul!

Godmorgon & GOD JUL PÅ ER ALLA :D!

äntligen julafton, som jag har längtat, första julen jag ser framemot. :)
Ska bli så mysigt, så roligt, så glatt :D.

Men det är inte bara julafton, mina fina kusiner Dennis & Linus - världens bästa tvillingar! Fyller år idag :D Hela 15år fyller dom :)
Så Grattis på er mina små älsklingar, hoppas ni får en bra födelsedag

Nu kl 11 ska vi åka till mormor som sagt, sen vidare. Ikväll är det bara jag o familjen som firar jul sedan på kvällen kommer mormor igen :)

jag är verkligen glad idag!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det var ju7 skönt att du var glad!

2009-12-24 @ 09:49:56
Postat av: Dennis

Ja det kan inte vara roligt med en arg Rebecka på julafton.

2009-12-24 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0