22 Dec!

godmorgon, :)
2 dagar kvar till julafton, härligt!!

typ 5månader kvar till min födelsedag, o den kommer inte jag fira på tunadal. höhö.

Jag är fortfarande så glad, men ändå så orolig,
över hur allting kommer bli, :/ ush.
Men jag längtar självklart, jag&baby, ♥
Jag åkte aldrig hem igår, jag stannade en natt till hos J.
skönt & mysigt. :)!

Idag måste jag i alla fall hem, fixa till alla hästarna där hemma.
Nu har jag 3hästar att fixa till, hööh. Men idag ska jag trimma Diva, eftersom en tjej från Vellinge ska pröva henne :)Diva har vilat några dagar nu, = ganska pigg. Men jag kan bara älskar henne ändå♥

Nu ska jag upp, baby är redan ute i stallarna, så jag får väl skynda på lite.


jag är rädd för att allting kommer rasa de vi har byggt upp,
jag är rädd för att förlora allt jag har önskat mig.
med dig vid min sida, vet jag att vi två klarar allting tillsammans,
du&jag Baby♥



lägger upp en bild, typ det var nån vecka innan vädret drog in genom skåne,
nu är det fullt med snö överallt. iush!


Vinter jacka - Evrest
Kofta - Entrè i malmö (minns inte affären)
Leggins - Lindèx
Svarta stövlar - DinSko
Väska - Ullared


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina Beckie och pälsfria kläder <3 :D

2009-12-22 @ 08:44:44
Postat av: linus

vem fyller 15 på julafton? :=)

2009-12-22 @ 14:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0